Pogosto zastavljena vprašanja
- Ne deluje pošiljanje e-sporočil, niti interna obvestila. Kaj lahko storim?
- Ne morem se prijaviti v EBA DMS, javlja napako “Povezava z bazo ni uspela”.
- Kako prijavim napako v programu?
- Kje lahko najdem .log datoteko?
- Kdo lahko sproži funkcijo pošlji/prejmi?
- Dodajanje in spreminjanje uporabnikov
- Radi bi zamenjali vrhovnega upravitelja. Kakšen je postopek?
- Potekli so nam certifikati za EBA DMS. Kaj moramo narediti sedaj?
- Kako spremeniti pot do .ini datoteke?
Ne deluje pošiljanje e-sporočil, niti interna obvestila. Kaj lahko storim?
Najprej preverite vse nastavitve – za e-sporočila testirajte tako IMAP kot SMTP ali MS Exchange povezavo, preverite ali je Messenger servis vkopljen. Če vse deluje tako, kot bi moralo, potem resetirajte Messenger servis in ponovno preverite delovanje pošiljanja in obveščanja. Back to IndexNe morem se prijaviti v EBA DMS, javlja napako “Povezava z bazo ni uspela”.
Ta napaka pomeni, da program nima dostopa do podatkovne baze.
- Preverite, ali so nastavitve za dostop do baze pravilne.
- Preverite, ali imate dostop do .ini datoteke
- Preverite, ali strežnik s podatkovno bazo deluje.
Če imate težave pri preverjanju teh podatkov, se obrnite na svojega IT skrbnika.
Back to IndexKako prijavim napako v programu?
V podjetju EBA d.o.o. se po najboljših močeh trudimo svojim strankam nuditi kakovostno podporo pri uporabi programa EBA DMS, hkrati smo tudi hvaležni za odkrite napake v programu. Vendar če želimo, da podporo obdržimo na visokem nivoju je ključno, da se morebitna napaka v programu prijavi na oddelek podpore po slednjem postopku:
- Rekreirajte napako. Če to ni možno, potem napaka ne obstaja!
- Po ponovitvi napake zaprite program EBA DMS.
- Poiščite .log datoteko, privzeto se nahaja v mapi “C:\Users\$username\AppData\Local\Temp\tempebaclient
- To napako skupaj z opisom postopka, ki proizvede napako pošljite na podpora@eba.si
- Zelo zaželeno je, da se poleg log datoteke klienta pošlje še log datoteka Scheduler servisa, ta se nahaja na strežniku v mapi “C:\ebatraffic\$naziv_servisov\ebaschedulerservice\schedulerlog” Pošljite datoteko, ki datumsko in časovno ustreza napaki.
Kje lahko najdem .log datoteko?
Back to IndexKdo lahko sproži funkcijo pošlji/prejmi?
Funkcijo pošlji/prejmi lahko v klientu sproži samo vrhovni upraitelj, v nadzornem centru aplikacijskih servisov pa poleg vrhovnega upravitelja še uporabniki z administorskimi pravicami.
Back to IndexRadi bi zamenjali vrhovnega upravitelja. Kakšen je postopek?
Navodila za menjavo vrhovnega upravitelja.
Back to IndexPotekli so nam certifikati za EBA DMS. Kaj moramo narediti sedaj?
Navodila za podaljšanje certifikatov.
Back to IndexKako spremeniti pot do .ini datoteke?
Pot do nastavitvene datoteke init.ini se spreminja v Windows registru.
- Pritisnite tipkoStart na tipkovnici in vtipkajte “regedit”. Pritisnite enter za zagon programa Registry Editor.